22.10.08

Ms Angličtinářka dnes nadhodila možnost jít po maturitě studovat do Skotska... na rok, dva, tři... .)
Co mě tu drží? Nic... žádné neo(d)pustitelné závazky... Vážně o tom uvažuju. Akorát mě napadá, jak jsou na tom Skoti s britskou angličtinou? .) To musim pokoumati...

Též mi dělá radost grupa Flogging Molly, svou dokonalou hudbou.)

Umírá mi mptroska, ale jakože opravdu umírá... tak jsem se rozhodla, že až jednou zase budu mít volné finanční prostředky, vynaložím je tímto směrem. Leč protože akcí a příležitostí jak je utratit nějak neubývá, musim si najít brigádu/sponzora/dobře se vdát.)) Ne že by nebylo za koho, poslední dobou je chlapců ochotných se mnou kamarádit až podezřele moc... co se děje? Mám chuť si stoupnout a zaječet...( že chci toho jednoho jedinýho...) no zkrátka zaječet něco hodně ošklivýho, a páč jsem přeci čistá cudná mravná Kateřina, nic takového neudělám.


Žádné komentáře: