18.2.09

Několik dní...

...teď jsem se tak zamyslela, kdy že sem vlastně byla v 15ce...sobota. No, domů jsme došli ve dvě, takže vlasntě v neděli, a že se půjdem eště podívat na Red Dwarf. Byla sem absolutně unavená(usnula jsem asi tak u druhého dílu:))... po tom koncertě mě trochu bolely nohy:)). Moc jsem vlastně ani nepila, je skvělé být na nebublinkatým Rajci, zatímco ostatní tam stylově hopkají s pivkem:) Bylo tam plno vtipných lidí, jako třeba můj bývalý spolužák, dva pěkní borci, co bych je nepoznala, uplně zkouřený týpek u baru, co mi hodil židlu na nohu-chtěla sem ho pekelně seřvat, když sem si všimla, jak na tom je... Nebo třeba If, Mag a Peťa... a tak.)

V neděli jsem pěkně vyspávala asi do dvanácti a pak jsme šli s mým oblíbeným kamarádem T. do čajky. Byla sem unavená, vedli jsme řeči, trošku jsme ulítávala... zkrátka psycho. Měla jsem krásný plán, dojet domů a spát, ale byla akce na zkušebně s Mag a dětmi, tak jsem si šla zařádit-spát jsem tam nechtěla. Že jsem tam přespala, je věc jiná. Ráno, trošku blouznivě, jsem šla na bus, který nejel... Doma jsem poobědvala a jela za If. Užily jsme si drobné povrchnůstky (no... já o sobě ráda prohlašuju, že nejsem povrchní, snažím se nebýt, a oblečení je povrchnost tedy jak přeneseně, tak doslovně:)), no když ty šaty byly ale tak kráááásné... A pak

First neSKA Conspiracy
If takhle měla mít rande s mou NHÚMSDDK a chtěla si pozvat třetí osobu, aby to nebylo trapné. A aby bylo naše spiknutí dokonalé, zvolily jsme si i 3. pasivní článek konspirace, který nám měl krýt záda. No. Ale protože jsme se velice bavily a do telefonu jsme se mu smály tak, že to u věj vyvolalo dojem, že sme snad pod vlivem, špatně pochopil pokyny, takže místo u sebe doma čekal chudák na Flóře, což mě tak zmátlo, že jsem pak jeho mamince řekla čau. Oh, trapas.

V úterý jsme jeli se sirem Semeniukem na Praděd... v největší chumelenici jsme pak sportovali, tvrdil sice, že to byl blizzard, ale mně se to ňák nezdá.)

J a pak jsme byla na chatě na snb a v po ve škole a pak jsem najednou měla chřipku... a to je konec pohádky, milé děti.

Žádné komentáře: