21.3.10

Neboj. Neničíš mi život. Já si ho s úspěchem dokážu ničit sama..

Chlapci, kteří jsou schopní říct mi "děvčátko", musí být nutně velmi milí.. a také jsou. Ale to bylo tím, že vedle mě nestála Evič, protože vedle ní bohužel nevypadám tak děvčátkovsky.. popravdě.. stát vedle ní se vlastně ani moc nevyplácí. If, dívko, pro tebe.

Letmé úsměvy, pak na baru.. "šup.."
já prej, "jakože tě můžu předběhnout..?",
on "no..",
"tak dík.." pak jsem objednala a pravila jsem "hezký tričko."
on na to "mně se zas líbí tvůj výstřih..",
já "no jo.. ono na mě jinak nic moc zajímavýho není..",
"ne, to ne.. ale tak chápeš, tak na první pohled .."/psí oči/
vzala jsem pivka a ptám se, "čekáš na pivo?"
"jo"
"tak já si s tebou ťuknu, chceš?" /kde se ve mě vzala taková..nečekaná! odvaha?/
"jo!"
No a pak přišla Evič. Ťukli jsme si a každá jsme dostala pusu! a on se představil..
A pak jsme si povídali.. a o čem, tuším jen matně.. něco o tom, kerá z nás dvou je starší.. a kerá je živější.
No a pak přišel Vali. "Aaah.. paní Magoorová!"
A pak jsme musely jít.

A pak Evič řekla, "stejně ale víc koukal po mně.. promiň Kači, ale je to tak."

Hm. Tak jo. Vedle tebe stejně vypadám jako dosti nepřitažlivá.

Ale prsa mám hezčí, víš..

A stejně už ho možná ani jedna nikdy neuvidíme.

1 komentář:

IF řekl(a)...

Hey, dearest!
Pár poznámek:
1) Prsa máš hezčí
2) Muži mají různé vkusy
3) Možná potkáš, možná nepotkáš... to se ještě uvidí...
4) ONA není nejroztomilejší člověk na světě a občas by nevadilo, kdyby dostala po té rádoby roztomilé tlamě
5) Každopádně - kdyby nic nevyšlo, můžem být lesby a bi a odjet do Ameriky a přidat se k C(I)A... EJ!!!
6) *love you, mumú*

P.S.: Roztomilost není všechno, jde o celou osobu, duši, intelgenci, originalit... myslím, že v tom vedeš Ty!!!

***