2.1.09

Vzrušující den pokračuje!

To je pohoda, když je pohoda... (Kámen, Rrrr!)
Tak nějak. Souhlasím.
Podařilo se mi sehnat designově skvělé ubrousky, na Teiny toptenové červené náušnice... A přitom jsem stihla potkat...koho že to? Snad ne Magora? Jojo... Študáč a Kofola to jistí, abstinuje. Pak mi volal MTJ, esli nechcu jít na voďára. Jedna z věcí, který se neodmítaj, žejo... Málo času, ale zato sem dostala Mrtvou nevěstu! *SLINT*

Není nad romantickou procházku do nemocnice... tak jsem se tam vskutku vydala...Kdo by tušil že je tak rozlehlá? T. mě navigoval po telefonu. Já se bavila, mu tekly nervy:D Tak pěkně sněžilo... a sněží doteď. Sníh padá sníh a je to dávno...

Chtěla jsem sem dát fotos djembeátkem, leč. Jeden z nás tam vypadá nereprezentativně. On to není. Tak jsem od tohoto skvělého narcistického nápadu upustila. HIhi.



Žádné komentáře: