23.12.09

Tak si tak přemýšlím..

že bych vlastně měla zařazovat více fotoreportů do svých interesantních článků.. kupříkladu vůbec tu není můj nový střih. Ne že by byl nějak světozbořný, to vůbec, zejména ne potom, co jsem do něj nůžkama zasáhla i já.. naposled tak cca dvě hodiny nazad, kdy jsem si ostříhala ofinu.
Bratr to komentovat, prej "nestříhej to.. vypadáš líp, dyž to máš delší." Zeptala sem se, esli to znamená, že když se ostříhám, budu vypadat děsně (typicky ženská logika, ne?) a on řek, že jo. Bratry ze zásady neposlouchám, i když maj náhodou pravdu, a tak jsem se trošku poostříhla a šla se mu ukázat. "Jak to vypadá?" Hodil na mě svůj sedmiletý pohled smísený s takovým tím (typicky!) mužským pohledem typu je-mi-to-uplně-jedno-ale-budu-se-tvářit-že-mě-to-zajímá-abys-měla-radost, čili se na mě v podstatě ani nepodíval, a řek, že "to mám dobrý, jasně, že mi to sluší." Děti sou prej nezáludné. Cha. Já myslim, že to nebude jen výchovou.. oni se prostě pokažení už naroděj:D

Ne, nečiší ze mě nenávist vůči mužům.. ta už mě přešla. Teď jsem vyrovnaná single dívka. Mňauuu...

Žádné komentáře: