26.9.10

tele nově

  • bude ze mě transkulturní komunikátor.
  • Hradec miuju (zajímavé slovo, že jo.. samozřejmě to mělo být původně miluju, ale tohle se mi líbí. Vypadá trochu pubertálně a přihlouple, ale to jsem přeci já, takže ho tam nechám.)
  • nehodlám z tohodle dělat fashion blog, ale jedno velké fňuk! nechala jsem část oblečení na koleji a teď doma koukám do sice pořád plné skříně, leč věcí krajně.............podivných, bizarních, nenositelných, laciných, nudných, obyčejných, atd. Prostě mám pocit, že nic nemám! A druhé fňuk patří faktu, že jsem v Hr za těch pár (slovy 5 ) dní nenarazila na pořádný sekáč. Za to jsem objevila Bramborovou, a taky dlouho známý atomrat.cz
  • jsem v doma a venku jen prší a nechce se mi dělat vubec, ale vubec nic, s výjimkou pasivní zábavy jako seriály, knihy (ale to je diskutabilní) a to bych měla dělat věci do školy, třeba referát do Sociální a kulturní antropologie, na téma Piercing. Yeah.

Žádné komentáře: