2.10.10

Praha vol. 2



Tu první Prahu jsem stále nedopsala.. anžto jsem líná..? Třeba.

A tak, v nových botách barvy petrolejové, ladící se svetrem , prošla jsem fav obchody, slintla v JuliusFashion Store, ale "laptop sleeve" na svoji atypickou 13'' jsem stejnak koupila jinde.. Bolely mě nohy, z bot.

Prošla jsem pár boutiques, a takových těch tradičně opěvovaných obchodů, a nic moc. Vlastně vubec nic. Krom.. Skunkfunk. Miluju to! V letošní AW kolekci se trefili do mých fav odstínů.. tyrkysové modré a petrolejové a ty silonky, ty k tomu přesně ladí! Ach! Zde bundička..


A pak, pak už jsem byla jen disapointed.. because i found something what I've been looking for a long time and it wasn't it what I've supposed it to be
. The Kenzo parfem. Ca sent beau. (krásně to voní?) Našla jsem ho. V jedné parfuméérii. ÁÁÁÁááá.. stříkla jsem si na zápěstí a... ono to vubec není ono. Zpočátku to vonělo hrozně těžce a trochu záchodově, pak jsem z toho cítila jen tu těžkost parfémů starých žen a teď už je to jen taková laciná nepříjemná sladkost. A pak věřte na osud. Že když se vám něco či někdo přimotá do cesty, že je to to/ten pravé/ý. Třeba jste jen špatně šáhli nebo se vám už nechtělo hledat a tak jste se spokojili s tím, co jste našli. Ale já jsem protřelá puberťačka, a tak zatím zůstanu u své Christiny s mašlí a na Kenzo si nechám zajít chuť.

No a pak jsem viděla a zkusila také X brýlí, nerďáckých a babičkovských a mají tak o 73, 92% větší nabídku než v Ol a o 42% než v Hr. Z čehož vyplývá.. že stejnak musím nějaké nebohé stvoření, které se se mnou přátelí, dovléci někam, kde mají pěkné brýle a přinutit ho, aby mi sdělilo svůj názor.

A ještě, knihy Anagram are closed forever, as the shop asistent said cos of their trouble with owner of the area. However, before they close the bussiness really forever, I bought a book there. It's a english book, by Giovanni Boccaccio, and it's called The Eaten Heart: Unlikely Tales of Love. I wonder what is the czech translation. Anyway, I start reading and damn! it looks like I forget everything! Everything I've ever known in English!

I'm little drunk coz i'm happy little boozer and i drink alone. The wine. Cheers!

Žádné komentáře: