30.1.11

O čem přemýšlím když přemýšlím..

..a když to zrovna nejsou školní myšlénky, anžto zítra mám zkoušku, a zrovna taky náhodou nesjíždím nějákou dobrou stránku jako je třeba fejsbůk (a stránku Co máš dneska a na sobě anehledám fotku jedné slečny, co měla úžasnou tašku), hel-looks.com, fler.cz (kde nehledám TU koženou tašku), nějáký ty tamblery a ptáčky třeba, svoje oblíbené blogy anebo nehledám recepty na croissanty.. tak přemýšlím jak asi vypadají mí zbývající spolubydlící... jestli si pořídím tetování nebo paraván... jestli patřím sem nebo do Olomouce (cítím se vykořeněně, aby bylo jasné.. jenže taky je nade vše jasné, že svojí vinou. nevinnou. sami se vinou. jako hadi. jako plazi. a pak se syčením zmizí v mlází, za hranicí mojí hlavy. a obtáčí mi hrdlo, tisknou, krátí dech..syčí..syčí..a plazí se mi na zádech. a tak dále) no co jsem tím chtěla říct? že jsem změnila adresu a no longer nebydlím na koleji. mám pokoj (vlastně půlku) a přemýšlím jak moc definitivní to tu je, čili.. jak moc to tu zařizovat..,a jestli by náhodou nemoh zase chlapec ve vedlejším pokoji zahrát Where is my mind?, protože já tu písničku jednoduše miluju.
No a to dělám, když se mám učit, jo.

Nalezeno, shledáno adorable, vypůjčeno.





Žádné komentáře: