2.5.09

What's up?

Nějak se toho zas tak moc nezměnilo - v duši mi sedí Robinson, ael to není tak nové a Julietta doufám eště plakat nebude, ale kdo ví. Nové fresbee se osvědčilo, i když při neopatrné manipulaci způsobuje vážná zranění.)) btw jak mě těší, že má někde podobně jeté nápady jako já:) kupříkladu návod ke konzumaci housky, jež se svou tvrdostí blížila diamantu, byl vysloveně jeho nápad. I to, že budem krmit holuby. Prostě romantika jako sviň.)

Jak sme slavili narozeniny moje, bylo to vtipné. Málem sem skončila v Belmondu, leč ubránila jsem se, abychom mohli dále rušeně popíjet v irské Frisco a... a tak. Dostala jsem i dary; velice překvapivé od ženek, (dyž Š pravila: "Tak, a teď se nedívej, jdu platit",a tvářila se nenápadně v košíku s páskem, kterým mě pak obdarovaly) (obdarovali-aj Duši s Mr. Jakubem) a kalabasu s bombillou- luxus. Taky jsem byla překvapená, jak hezky jsem si vybrala:) a ještě banánové ponožky a rudou a žlutou růži a víno-Veltlínské zelené, ročník 2006 a jak jsem vinný barbar, a nevyznám se v nich, tak tohle bylo ale strašně dobré, vykalené ve dvou v parku na pařezu... a bonboniérky a vílový náušnice a Make snow not war-nápis na tričku, růžový krém, stříbrný drát-konečně, říkám si, že už se nemám na co vymluvit, a svůj umělecký záměr musim realizovat, a mističku na šutříky a kytku s cizím názvem v růžovém květináči a ještě Celebration! vůně, jež je mi souzená... a tak.

Neúprosně se blíží datum dvacátého května a já tu techniku porád nějak nedávám... ach jo. Musim si udělat pár testů. Jdu na to.

Žádné komentáře: