8.9.09

Broke her little bones on the bolders below...

Moje léto skončilo nádherně. I první týden byl nádherný. A teď... něco je špatně.

Když to shrnu, byla jsem neskutečně kulturní. Kino, divadlo, galerie, kavárna, oběd, knihy,... i na sport došlo. Ach jo. A lusk.. a je to v háji.

Viděla jsem Zažít Woodstock a zažila zklamání-byl to nijaký film. Za dva týdny si nevzpomenu, o čem byl.

Viděla jsem Poiésis
, byla jsem z toho trochu zmatená. Just a little.

Zato... včera! Viděla jsem Koralinu, tedy, Coraline, kterou současně čtu. Kniha špicovní. Film... prostě dokonalý. Po vizuální stránce luxus, po dějové stránce byl obohacen o pár věcí, které v knize nebyly, ale nic tím neztratil, spíš naopak. Pak jsme si byli kulturně posedět v Kratochvíli, kam ještě přišla slečně Ter, daly jsme si na závěr máslové sušenky, co nejsou máslové, ale já nějak nevim, jak se jmenujou správně. (bretańské, teď jsem si vzpomněla!)


Dneska mi náladu zvedlo jedině zjištění, že koncertní a akční sezona začíná, a v U-klubu se mají odehrávat skvělosti a hudebnosti uplně geniální. Sunflower caravan, které jsem nestihla na konci léta tu budou znovu ještě v říjnu, a to mi fakt nesmí ujít.

Zítra vychází Klenot
a já odjíždím do Prahy na vidláckou exkurzi, jakože. Haha. Koupím si placku FiXy. Koupím si možná vinyl fiXy. To jsou ale smělé plány, coož.

A ještě v listopadu hraje Sonata..chje, to je život.

Ještě že jsou věci, které mi náladu zvednou... jinak by se válela zašlapaná do koberce, nebo do rozbitých dlaždic olomouckých chodníků.

Žádné komentáře: