12.9.09

Představa šťastnýho života je asi fata morgana

M-men makes me mad. Ale snažím se na to zapomenout a vzpomenout na to, jak jsem žila předtím... kým jsem byla a byla-li jsem ta samá, jako teď.

V Praze na Žižkově bylo chcíplo a zemřelo a bavit se dalo akorát s obsluhou. Depresily jsme s R, protože nám mužové komplikují život. Fixí placku jsem si nekoupila, ale zato... mám nejlepčejší bundokabát, co v Praze byl.. eště že jsem Krakatau(a) našla:D

Korále z Melantrichovy ulice budou taky trendy kus, až je navléknu, do čehož jsem se pustila už ve vlaku, ve kterém jsme málem zmrzli, neboť klimatizace jela na plno a chladila vzduch ve vlaku na krásných ledových asi 13°C, a vysloužila jsem si tím udivené pohledy. No a? Měla jsem si jako radši luštit křížovky?

Poslouchám Klenot a je mi mizerně.
Včera byla chlastací akce ve V-vile, ze které jsem ale odešla k M-muži, a ráno se vrátila akorát pro věci a cestou mi začlo být fakt na umření, tak jsem na sebe doma nainstalovala takovou tu hřací dečku do zásuvky, a lehla si na ni..a usnula. Spala jsem asi dvě hodiny a moje stehna vypadají, že mám skvrnitý tyfus nebo tak neco, protože jsem se trošku připálila. Žena hloupá, co:D

Žádné komentáře: