22.9.09

Mám chuť na letmý polibek...

Jo. Mám. Jsem na tom fakt asi blbě nebo co, pročítám staré smsky a přistihnu se, že se tvářím nejdřív jako idiot s nejširším úsměvem na tváři, což se začne měnit do jakési slzavé grimasy. Prostě cvokatím.

Pokračování článku na téma, jak se pozná, že už není léto... Moje opálení bledne..v důsledku čehož bledne i moje vypálená páska z Masters... trudné je to. Podzim bolí..? Ale prosím vás..

Loni, tipuju že touto dobou, byl v Olomouci Gaudeamus. Možná se pletu. Každopádně si tu loňskou akci pamatuju celkem zřetelně i s detailama.. teď jsem se nicméně vrátila z letošní akce podobného (nekoblihového:D) charakteru... hráli zde Flash the Readies a skvělí Memphis, na který jsem si zapařila s Evičkou, jak už dlouho ne. No a pak jsem za poslechu Klenotu a přemýšlení o žlutém triku jela domů... a tady na mě čeká s výmluvným úsměvem, možná spíš ušklebkem, papír a na něm Préteritum německých sloves.. aspoň ze slušnosti nakouknu. A půjdu spát.

Žádné komentáře: