25.4.08

Kleště and many others

Dostala jsem dvoje XD
A ještě taky knížku, jinou knížku a eště jinou knížku a eště uplně jinou... a pak čokoládu, vázu (ve funkcionalistickém stylu) a kytku (zelenou) a lucerničku... krásně modrou... a třetí Bahiu do sbírky... a taky nabídku předplatného korálkovýho časopisu a boty a modrý sako a prstýnek (máma má dobrej vkus, když jí stojim za zádamaXD)... a od dědy mám slíbenou finanční částku výše neurčité... jejda...byla jsem asi hodně hodná, jak vidno.
No mám radost, to teda jo.
A s babi možná pojedem do holandska...
A z matiky furt skoro propadám...
A Emilia je *
A chci jet na oakfest... a ten trubec Ital mi řekl, že se mnou nepojede, že je to stejně o ničem, akorát se tam dycky ožere, co by z toho měl. Tak sem řekla, že by tam snad byl se mnou, ne? No prostě chlap...XD /zřejmě/
A Kulička začínám být uplně nechutně... až mě to děsí.

Žádné komentáře: