29.4.08

Oh yeah. Život je sviňa.

Někdy bych radši žila cizí život. Jo... to by byla pohoda... a ne, není důvod se obávat že bych nebyla sama sebou, to bych přece byla stejně , ale to by byl někdo jinej... no i když, mám-li být upřímná, možná by úplně stačilo eliminovat některé některé lidi, s nimiž obývám dům... a bylo by to v klidu.
Ach, chtěla jsem si vylít srdce... tak zapravé, zas se mi zdálo o klukovi... (což je neklamné znamení... čeho... ehm, radši nezmiňovatXD) možná to tablo blbý... nevim, esli to byl on...
Bod druhý, ta akce v sobotu... tak to byla docela legrace. Skončili jsme v parku na houpačkách... v kolik že to...? V jednu? :)
Bod třetí, nevim proč mi pořád někdo šlape po štěstí, jakoby nevěděl, že si po něm dokážu šlapat zcela spolehlivě sama.
Bod čtvrtý, musim konečně začít realizovat svůj podnikatelský záměr. A to hned.
Bod pátý, je skutečně "vydělávání peněz o prázdninách na prázdniny" pouhá mluvnická záležitost?

Inu... a máma chátrá... po intelektuální stránce soudě podle toho, že mi řekla, ať se zavřu se Sweeney Toddem v pokoji, ona že chce poslouchat Červenýho traktůrka, páč eště neviděla ten poslední díl! K neuvěření!!

Žádné komentáře: