24.4.08

Všechno nejlepší budiž mi přáno...

Již celých29 minut je 24. 4. ... jojo, hned cítím tu tíhu letXD
Pár zjištění... ( zjištění jsou dycky objevná a velice podnětná...) :
  • Blogger je úžasnej, kam se hrabe txt., co se třeba týká formátování stránek apod.
  • hrát si tu s barvičkama jest vtipné...
  • nedostala jsem záchvat při pohledu na již obdrživší pohled od babi... nemá sice zlacený rámeček, ale kytičky jsou, leč tváří se vcelku vkusně... já bych nikomu (tím míň soběXD) sice takovou ohavnost neposlala, ale ze své chmurné skušenosti vím, že může být i hůř
Včera jsem byla v čajovně s Terkou... luxusní byly ty dvě dýmky (byť jedna z nich byla máta s čímsi...), protože ve dvou, potom vlastně ve třech, protože přišla slečna-jež-nevim-jak-se-jmenuje-ale-znám-ji,a-vim-že-má-modrý-KMM, na dvě... to nemá chybu. Ještě navic, že jedna byla zaplacená od těch dvou, co si ji objednali a pak nám ji přenechali, a tu druhou platila Terka... což mou prázdnou peněženku a bídnou duši /nebo naopak? bídnou peněženku a prázdnou dušiXD?/ potěšilo... dala jsem si (pro změnu!) maté... ach... kalabasa...*chciJu* No a pak mi bylo hrozně blbě, i když absolutně nevim po čem...

A konečně sem se odhodlala napsat BonBonkovi(nebo BonBonce?) fuk, no... Už sme se aj předběžně domluvily na úterý... se tak těšim...

Lámala sem si hlavu nad náušnicema pro Teu, nakonec sem to myslim zvládla celkem obstojně...

Můj bývalý chlapec mi napsal k narozkámXD

Žádné komentáře: