22.7.08

Děti sou úMORné...

No, včera a dnes jsem byla tedy v práci... je to fajn, ta slečna je trošku šedá a na jiné vlně... asi. Zatim sme si moc nepopovídaly, ale myslim že to je ten typ, se kterýmby si poslusnější a konvenčnější část mojí duše rozuměla:) Máme 13 dětí ve věku 6 až 12 (rozpětí jak prase:), 4 holčičky, 9 chlapečků... až na tři starší týpky, kteří sou jako těžce znuděni hrama, co vymýšlíme, jsou kluci v poho. Holčičky též, a ač mám věčně na ruce, na krku, kolem pasu nebo jen vedle sebe Simonku (mnou zvanou Svišť), nestěžuju si. Zkrátka jsem cvok, ale baví mě to. Dnes jsme například hráli asi 19x městečko Palermo, z toho asi 3 kola na bazéně přímo ve vodě:) Mazec.

Inu a k těm akcím před se vracet nebudu, protože dnes jsem uplně, ale uplně hotová. Umřena. Unavená.
Jen zmíním akci u Peti, (If, ne u Peti jako tvýho, ani jako mýho, ale našeho:)), kterou jsme s If zvládly... celkem aj střízlivé sme jely tram dom, a já cestou od tram někde vytrousila občanku(chytře danou v zadní kapse kalhot, jaký to div... ale stejně závidim chlapcům ty velký kapsy)

Jo, bratříci začali sjíždět něco jinýho než Život a Pepka námořníka - Tip a Tap!
"Dobrou noc, strýčku Fido. Dobrou noc, děti!"



Ještě bych ráda zmínila jednu humorous akci v neděli. Dopoledne sem se flákala doma, odpoledne že se na kole pojedu vykoupat s jednim chlapcem na Poděbrady... tak jsem mu napsala. Napsal že mám dojet. Dojela jsem, a on řekl: "...jo a asi sem ti neřek, že nemám kolo, viď?" "...eh? To mi jako fakt chlapec jaksi neřek, no... Tak jsme jeli na jednom kole (já se jen vezla, šlapal a řídil on - Ital!) Inu, dojeli jsme v poho, našli pěkný plac... vykoupali se, a o půl šesté se zvedli, abych do šesti byla doma... leč! Osud tomu chtěl jinak a měla jsem uplně prázdné zadní kolo... před šestou sem volala mámě, esli by pro mě nemohla přijet a ona po půl sedmé přijela... Kdybych neměla o půl osmé být jinde, tak mi to snad ani nevadilo... Ale zvládla jsem to. Dojela jsem tam na mámině kole, se svým zámkem. Pak jsme šli za Ráďou do čajky s Pudem, který byl také na kole... no a před čajovnou zalomil Pud svůj klíč od nějakého svého zámku v mém zámku, jímž bylo přivázáno kolo k okapu před čajovnou. "?!" To nějak uděláme... no jo, pinzetou... a to sme to zkoušeli aj od Zdeníka půjčenýma kleštěmaXD

Ach jo... P mě štve, že si počíná sebedestruktivně, (a vyděračsky), i když jsem mu řekla, že ne...
A Tomáš není zrovna originální jméno...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Pravda, Tomáš je strašně neoriginální, stejně jako Peťa nebo třeba Honza, viď? :) Leč, jsem ráda, že se mezze dětmi bavíš, trdlíku můj malej:) Tvá IF