25.11.08

25.11.2008

Zitra hraje FiXáááá na náměstí, což považuji za opravdu dokonalý dar:D Mám totiž svátek... Super, cooo...

Už jsem se zmínila o koncertu UDG? Nikolivěk... Inu, překvapil mě vysoký podíl trendydívek v celkovém počtu návštěvníků... Ehm, byla jsem tam...s Magůrkem... Což se ukázalo býti užitečné, mimo jiné, když jsem ztratila náušnici (tu kovovou, co s nima teď jsem furt!) a on ji velice akčně hledal, avšak našla ji jiná akční slečna, za což jí patří můj dík.)

Jinak, prý bych měla mít teď období, kdy vyšší mocnosti rozhodují o mém osudu... tak nevim. Asi bych se měla nějak přičiniti, aby ten osud bylť příznivý... tak pro jistotu nevim co dřív, jako vždy, mám zaflákané víkendy a chuděra Haňule si stěžuje, že na ni nemám čas.)

PrAvda... víkend teď jsem kalila...ale opravdově...s klukama mýma nejdokonalejšíma... Hloupá nostalgie (pohřební ústav? Jak příhodné, některé vzpomínky bych prostě měla pohřbít na dno svý můří a špinavý duše...) mi přikázala se podívat na některé staré fotky... třeba ta z tábora, kde stojíme spolu nad hromadou bordelu z našeho stanu... Je mi líto, co se z ní stává...

Veselejší... objevila jsem to dílo, nad nímž jsem slintala v Šenově... Takový dokonalý obraz či co...

Žádné komentáře: