8.11.08

mrtvolno

Ve čtvrtek jsme byly s Teou na indické přednášce, bylo to fakt velice zajímavé... rozebíraly se rozdíly mezi východem a západem, náboženstvím a vůbec to, jak je tahle doba na falešná a hnusná a podle dávných předpovědí má ještě tento čtvrtý věk Hádek trvati dlouho.
Zapěli jsme si Hare Krišna... a na konec byly ochutnávky rozličných tradičních a vegetariánských jídel. Zřejmě jsme vypadaly obě velice hladně a velice nenasytně, páč paní, co to rozdávala, se u nás zastavila nejmíň třikrát a nabídla nám. Pochopitelně jsme neodmítly;)
A pak jsme zamířily vstřebat nové poznatky do čajovny... Kde se nám dostalo cti připravovati si čaj, byl moc dobrej, cítila jsem v něm ryby a chleba (báj´dvej koupila jsem si Masala koření, a můžu si dělat Yogi v plné kráse a chuti. Leč zjistila jsem že stejně můj recept byl výborný a Masala ho hned tak nenahradí;)) a povídaly jsme si s čajmeny a co se nestalo? Dostaly jsme pozornost podniku! Japonskou směs! Asi jsme fakt vypadaly zoufale...
A včera jsem si vyposlechla blablabla o důchodové reformě od jedné staré kamarádky, a pak Kačce ujel bus, ač jsem přemlouvala řidiče, aby ještě chvilku počkal."Já jezdim na čas!", byla jeho odpověď.

Akce to byla vtipná, že jsem jak kyselina, už vědí všeci, a zvlášť chlapci byli velice udiveni, jak moc papám.

Nejvtipnější byl ale závěr akce, když jsme šli hrát schovku na hřiště místní střední školy... a mě se podařilo aktivovat alarm budovy, protože jsem nutně potřebovala vylézt na ty zatracené točité schody. Siréna hlasitá, v nočním tichu se to pěkně neslo. Zdrhali jsme.

.)

Žádné komentáře: