3.11.08

smůla...

A smolně černej den... leč já, já se nedám. Taky moje nové tričko je smolně černé a na zádech má nápis: Delicious... Luxusní, ale opravdu.)

Vyřešili jsme dnes konečně ten trapný problém, co koupit Šárušce k těm zatraceným narozeninám. Nikdy bych nevěřila, že nakupovat a okupovat obchody s dvěma chlapama může být taková fraška. Tedy... frašku z toho udělali oni. "Co jí takhle dát dlažební kostku?"
No, doufám, že se jí čtvercaté hodinky budou zamlouvat a stejně tak i Psí zima, můj vkus je dokonalý přece..



Dokonalá kýčovitě modrá obloha a barevně s ní vůbec neladící listí, není to nádherné...? Na Mlžném výletě to takhle vypadalo vesměs všude (teď jsem hrozně zatoužila použít slovo vesměs, jen jsem musela vymyslet větu, kam by se aspoň trochu hodilo.))

So enjoy this colourful autumn...


Žádné komentáře: