28.11.08

Eště nejsou Vánoce...!

Zoufale se držím této myšlenky, protože si chci Vánoce náležitě užít s veškerou tou rozkošnou voňavou atmosférou, která u mě ještě není a zatim vypadá jen jako punče na náměstí... btw po FiXe jsem byla poněkud (ehm, dobře) těžce ve stavu způsobeném nadměrným požitím punčů... myslim že byly tři, z toho jeden absintovej... Inu bylo to lehce zábavné, o to víc, že jsem měla Svou Úžasnou Chlupatou Čepici S Ušima a budila až chvílema nepatřičný úžas. Já ji prostě miluju.
Taky jsme s Pudem počůrali radnici... a FiXa hrála... leč já asi moc nevim co. Trapas. Pak jsme šli do Vertiga se starým kámošem, který mě nepoznal:) a tam... jsem získala medvídka Pú... a ještě trochu alkoholu.
Pud mi chce dát sklo k Vánocům.

Lehce začinám přemýšlet nad dary... dnes jsme s Šáruškou objevily náhodou objevily nádherné stužky, v barvě úžasné modré a zelené, ale ne ty plastové, byly přírodní-nebo se tak aspoň tvářily, a mě to inspirovalo... co kdybych nedávala dary, ale obalový materiál na dary? To by je mělo potěšit minimálně stejně jako jiný mnou vybraný dar, ne?

Achjo... kdybych měla přítele, dostane Axi, Dark Temptation, protože je bezkonkurenční...! Voňavá, samozřejmě.

Nedostanu k Vánocům lístek na MoR 09?
TAK SI HO KOUPIM SAMA, HNUSNEJ SOBECKEJ JEŽÍŠKU!!
.)


Žádné komentáře: