19.5.08

All Tommorow's Parties

Nevim, co mě čeká, ale rozhodně bych brala nějakou aktivitu... aspoň že jsem včera mohla být s If a Italem... i když to byl velice bizarní zážitek... a to myslim jako vážně. Totálně promočení, v největším lijáku... na bruslích na mostě mezi sadama... no a koho že to nepotkám..? Magdalínu? Oh no... ale proč na mě tak blbě hleděla...? Vlastně... proč na mě včeci čtyři tak blbě hleděli? XD fakt... to stálo za to. Potom jak homelesi sušíme pod mostem trička...a já medituju, co tak budu dělat... tak jsem se naprosto promrzlá vydala do Kratochvíle, kam za mnou pak přišla If... paráda, aspoň ten závěr stál za to.

A dnes? Ehm... ráno jsem zaspala, a to sme měli na devět, takže sem přišla až na třetí a čtvrtou hodinu... no a pak šla domů. Domů? Tam se mi nechtělo... tak že bych si konečně půjčila v knihovně něco o těch drátech...? Inu, půjčila, kdyby měli, že... a oni ne. Smůla slečno. Tak mám Kuchařku stařenky Oggové... to je paráda! A ještě takovej anglickej romám ze sedmdesátejch let, o hippících, punkáčích a skinheadech. By si to někeří měli taky přečíst...

Což mě přivedlo k zamyšlení nade mnou... a došla jsem k závěru že moje hipísácké já odešlo s tak šestnáctýma narozeninama. O čemž svědčí nejen absence někerých barev a prvků ve skříni a podobně.... ael taky někde uvnitř mojí hlavy (esli tam není duto a prázdno, ne-li i vakuum:).
Nu, tak jsem tu etapu svého života ukončila tím, že jsem své kecky, na kterých byly doteď takové barevné legrácky, lehce přebarvila... zatemnila, by se dalo říct. Póza? Jasně, dyť já jsem pozérka a herečka... tragédka. Ale umělý slzy bych asi teď nepotřebovala.

A trocha nostalgie? Sáhla jsem po tom parfému, co jsem našla pod stromkem... a zjišťuju, že jsem ho zatím měla jen při jedné příležitosti, kterou mám spojednou s jedním konkrétním člověkem, a sakra, vzpomínky jsou mrchy... a docela mě to rozhodilo. !Au (byť voní krásně, tak nevim nevim...)

Žádné komentáře: