13.5.08

Naštvali mě.

No a co, že mi jako není osumnáct, koho to štve? Mě ne. Jim to nepřipadá jako ten správnej věk... pro podnikání?XD Ba ne, jen jsem chtěla na Fler.cz prodat pár věcí, co se mi docela povedly, už jsem se adaptovala na myšlenku, že něco prodám... a teď tohle. A ještě bych měla mít svůj účet... muhehe, to je vtip, NE? No jo, jsem sice socka, ale budu si ho muset založit, páč jinak to nepůjde... No jo. Já... taková finančně bezstarostná a lehkomyslná bytost...

A s tím prodejem... No prostě se mi nechtělo prodávat to někomu koho neznám... jenže jednak ze zjištných důvodů a jednak že už nevim, kam a komu s tim, a nechat to válet doma se mi nechce, jsem se rozhodla takhle. To třeba pro If, aby věděla:) Smůla.

Ach, jinak pořád se nic nemění, už mě to ani nepřekvapuje... ani neštve. Nebo lžu?

Žádné komentáře: