7.5.08

Majáles

No jo, štve mě to... kdo-ví-proč-si-sakra-pořád-připadám tak blbě sama... jo a taky na mě všichni kašlou, když bych nejvíc někoho potřebovala... to je život, jak by nepochybně řekla Punčocha... jo, život je taky to, že mi Tad poslal jednu fotu z nějaké akce v Huzové, praviv, že takových kompromitujících fotek má doma hodně. (Pro představu, na té fotce mám strašnej výraz, ale není se co divit, páč je to focený přesně v 9:51, hrozně po ránu a já nepatřím k těm, kteří vypadají v tuto denní dobu dokonaleXD dokonce mi jeden chlapec řekl, že jsem dycky tak krásně pomačkaná! a mám tam strašně mastný vlasy a bohužel je to vidět (bouřlivá noc asiXD) a v pozadí stojí Ráďa a tváří se... no jako RáďaXD. A ještě mám kruhy pod očima... takže z pochopitelných důvodů ji sem fakt nedám)
A na Majáles sem jela sama... a až tam se potkala s Ginger a Bárou... nu což. A pak tam byl i Tad se slečnou a Ráďa, a takže sem nebyla až tak sama, což trošku zmírnilo můj... ehm... lehce depresivní pocit, který se mě zmocnil cca ve tři hodiny a pár minut. Tak jsem seděla na Trojici, slunila se, a užívala si své drobné smutnosti... A nejvtipnější byla cesta z Majálesu narvanou sedmnáctkou až po komiín za zpěvu Kozla a Uvázali kozuXD Prostě joke. Abych nebyla nespravedlivá, tak Airfare byli taky dobří, aj Mig 21 (vlajky vlajííííííí mír volajííí mííííír volajíííííí...)
A v sobotu jsem byla násilně zavlečena na letňák, za což se stydim. Zabijte mňa!

Žádné komentáře: