18.5.08

... písek mezi prsty...

Mám pocit, že přesně takhle mi utíká život. Tenhle rok, od doby, co jsem skončila v oddíle, je takovej proflákanej... a ne že bych chtěla. Asi se nesnažim... musim najít zas nějakou jinou cestu, protože tahle se ukázala býti slepá:) Jaktože o tom dokážu i psát? ... teĎ jsem akorát konečně dokončila to tričko pro If, který mám rozdělaný už tři týdny... juch.

A to další se jmenuje I hate this blue... a je (právě že překvapivě) tmavě modré. Taková ta uniformní modř, kterou uplně nesnášim, ale v tom sekáči mě tak nějak zaujalo... tak jsem si ho vzala.

A včera jsem byla s Tadem venčit Williama:) podél Moravy... pěkné dopoledne. Nezapomínat na staré přátelé, jo já vim, ale proč mám pocit že oni na mě moc času mít nechcou... achjo... umřu stará a opuštěnáXD

Žádné komentáře: