3.5.08

Oh ano. Hm...

Včera jsme byli na koncertě Hm... v rámci ekologických dnů Olomouce... vtipné. Moc vtipné. Dokonce tak moc, že jsem potom nejela ani na tu rodinnou oslavu(stejně by byla nuda!) Inu, co se dá dělat...drahé příbuzentstvo se muselo obejít bez Kai, která pobývala toho času se svými přáteli... a depresila že je sakra sama...

Den předtím jsem spala v botance...to byl úžasnej večer (a noc) a vlastně i to ráno... ten den neměl chybu. Mohu se chlubit tím, že sem sdílela postel s Leem a část noci i s Terkou... heč.

Joo... mě baví měnit tenhle blog... baví mě psát ho... ale nějak se mi nechce... a přitom je tolik věcí, který bych ráda ventilovala (je-li to přípustné...XD)

Asi před 1,5 hodinou jsem se vrátila z bowlu, na kterém jsem byla nečekaně s mámou... ale bylo to pěkné. JO a nepijte Canada Dry. Pěknej hnus.

O ano... www.doodletoo.com , strávila jsem tam dnes asi dvě hodiny svého života..

Žádné komentáře: