16.6.08

Jop... eště že už je konec.

Protože kdybych měla hodnotit tenhle rok, asi by to nebylo zrovna pozitivní hodnocení. !Co už, moje vina.
ALE! V pátek jsem byla s BonBonkou... v literární kavárně... a pak za bratrem v nemocnici (byl poněkud hyperaktivní... na to že měl bejt nemocnej), a pak měl můj otec obrovskou touhu koupit mi nějaké slušné oblečení (což podle něj znamená že to na mě nevypadá, jako že jsem to podědila po starším sourozenci:). A tak jo... mám pěkné nové kalhoty, krásný tričko, skvělé brýle a na čtvrt roku dopředu vyčerpanej limit pro zkoušení si jakéhokoliv oblečeníXD
V sobotu pak... Akce Bohuňovice - inu, ne den dětí ale akce pro prominentní klienty nejmenované české banky:) A my jsme byli jakože animátoři a zajišťovali VIP dětem zábavu. Hm... vtipné velmi. Mám spálený záda (tam kde je nehalilo tričko:() a v obličeji taky vypadám poněkud rajčoidně:) tzn. jako červeně... spáleně. Zas mi vyskáčou všecky pihy. Nu což, za blbost se platí, ale keho by napadlo, že když ráno bude zataženo a lehcee kolem deseti stupňů, tak se dokážu spálit? Ale jinak parádní, ta slečna, co tam byla se mnou, je mooc fajn.
V neděli nuda a až večer jsem jela za Terkou a kde sme to tak nááááhodou neskončily? No fakt:)

A dnes jsem vytáhla určitě mocně-se-nudící If ven, mezi lidi... na šaty žeeeé? A kalhoty a vůbec na další pro oběnepotřebné hadříky, které táááááááááááááááááááááááááák milujemeXD A už mraky a vubec!

Žádné komentáře: