26.6.08

Výlet

Jo, sice byl už v pondělí a před tím eště lodě, ale abych sem něco napsala, že jooo... Krom toho že v Potworowě takmer není signál, to bylo v pohodě.... večer sme buďto zmoženy usnuly, nebo jsme pily. Dostala mě Peťa svou otázkou komusi do telefonu "Jo a dnes teda půjdeme pít kam?"XD To chce prostě cvik a praxi v nasávání, tu já mám jen málo:) Inu ale i tak padla flaša Jelcina... no.

A výlet? Hrozně sem se na něj těšila.... a taky se vyvedl. AspoOň z mého pohledu... sice sme měly s dívkama jen tu vodku a džusy, ael páč sem šikula, tak jsem pila tak porůznu, což vedlo k tomu, že jsem z nich byla nalitá nejvíc, Honza mnou byl znechucen, Punčošce jsem prý dávala pusu, Duši tvrdil, jak není opilej, s Kubou jsme se bavili aj normálně (a líbí se mu Bohemian Rhapsody...), potom jsem si sedla na slimáka (oopravdu zážitek, možu jen dopooručit, když se vám něco vlhkého a slizkého přislizne na stehno... nejlepší pocit), a na závěr tohoto vtipného večera (ehm, noci?) jsem byla lehce vyhoštěna z chatky (páč mi ženky zamkly a usnuly), tudíž jsem byla nucena lehnout si do Kubovy (v tý době prázdnýý!) postele... ale nepočítala jsem s tím,že se pak vrátí... tak sme se žduchali a přetahovali o peřinu asi do šesti, pak přišli naši drazí spolužáci a všecky nás vzbudili, jenom proto, aby nám mohli říct, že za dvě hodiny bude osm. Tak Kuba volal slečně na chatku, ať mě pustěj dovnitř, že se chce vyspat... tak sem se v šest ráno konečně dostala do svý postele. A asi hodinu se i vyspala. No luxus...

A dnes? Nuda... Akorát mi odjela Punčoška s Honzíkem, páč jedou na Festival Fantasy ( a letos tam prej bude Sapkowski!!:() a mě tu nechali... no v sobotu odjíždim na Slowensko... Teďka sem chtěla jít večer do kina na Karamazovi, leč sama do kina nejdu, a nikdo se mnou nechtěl jíti... chjo... to mě trošku vrhlo do také menší depky. Nu což. Patří mi to. A v knihovně měli Zatmění (3. díl trilogie... nejlepší!) Takže ju mám, a už se těšim jak budu čísti...

Včera byla ta největší bouřka, kdy všichni seděli určo doma v teple, jen já ne, já zrovna šla z Letný na bus... v žabkách a tričku, které bylo potom, co nasáklo vodou, nejvíc průhledný... fakt sem byla nejvíc zlitá. Vlastně sem byla s Peťou na piwku... konečně sem měla to jahodovýXD a pak sme eště jeli odvézt bicí a komba z 15ky... Jop, Pe'ta je fajn. A měl starost, abych dojela dobře domXD

Žádné komentáře: