24.8.08

Big Girl You Are Beautiful

Druha ze dvou dovolenych s rodinou... v Mutěnicích. Dalsi proflákaný týden, téměř... samozřejmě, jezdili jsme na kolech, leč... potom, co jsem neodolala a dala si jeden malý langoš bez sýra a bez ničeho, protože sýr neměli a kečup nerada, bylo mi sakra blbě a je mi blbě až vlastně doteď! V noci sem se interesantně probudila, abych se mohla hodinu převalovat, držet se za břicho a myslet si "Achbožepročzrovnajáužnikdynikdynikdy...!!" a takové podobné věci... do doby než mě napadlo jít si udělat čaj, což byl skvělý nápad, až na tu drobnou vadu, že mi vubec nepomohl...inu veselý život mám, že jo...

Kdo se mnou pojede na On the Road? www.ontheroadfestival.com

Musim si sehnat Poutníka...
A moc se těšim na Rozbřesk....
Ale teď jsem zjistila, že mi něco lehce....ehm, uniklo. Ono je to už i zfilmováno... Twilight (Stmívání). Oh díky dobrý osude, potažmo dobrá If, že vás napadlo dát mi do ruky zrovna tuhle knížku. Sice sem nedávno zjistila, že je naprosto a nechutně populární, v Americe a aj celkem u nás... nu coz. Nejak se s tim musim vyrovnat, ach jo, kdyz ja nerada davuju se stádem a jucham nad necim, nad cim juchaj davy, protoze to vetsinou znamena, ze to nekdo objevil za ucelem ryze komercnim a ziskovym.

Žádné komentáře: