4.8.08

jak jsem šla na RTG a jak to dopadlo...

Vcera jsem sla do ty nemocnice, aby se mi nekdo podival na mou nebohou tlapku... neprijemne sestricky(urcite si myslely ze simuluju a trapne se ptaly esli si myslim ze takhle vypada zlomena ruku) a mily pan doktor... co mi povedel ze zlomene to teda neni ale dame dlahu... nic jineho sem ani necekala... tak mam na deset dnu ohyzdnou sadru. A uz sem toho s ni stihla! -treba zjistit ze se s ni blbe pise na kompu a este hur normalne(musim odepsat Magdalince), ze jednou rukou si asi hlavu neumeju... ze kdyz tam dam igelitak a gumu, tak mi ta ruka zmodra a upadne... nO proste same dulezite a dosud nikym neobjevene poznatky!


A vcera jsem i se sadrou a dvema nejmenovanyma lidma zvladla prelézt plot a podlízt bránu... no sem zkratka sikula.)

A vcera Peťa napsal, ze jaksi nema cas a na tu jizni moravu asi nepojede... achjo, sakra.

teď se pokoušim dohodnout s Last.fm a nejak se nedari... zjevne si moc nerozumime...

a docetla sem Poutnika - genialni knizka! Podnazev zni slibne - prvni kniha ctvteho sveta- coz by mohllo znamenat, ze budou i dalsi dily!!


Žádné komentáře: