27.8.08

tyden plny překvapeníí

Tenhle týden měl vypadat asi následovně:
  • pondělí - uplna aklimatizace na olomoucke podnebi
  • utery - pošefit mimoškolni aktivity + sehnat někoho na OnTheRoad + mela prijet Terka+ este neco posefit
  • streda - odjezd do Rokytnice, proste do Cech za pribuzenstvem
No, a jak to dopadlo? V pondělí jsem odjela za If a Kačkou na shopingXD- skončila jsem na Skřivánčí-, stihla jsem potkat Thomase (krycí jmeno:)), a aj do meho uzasneho oblibeneho sekáče jsme došly. Koupila jsem si Poutníka - v levných knihách, konečně mám i olej (ojel.)) a dva dokonalé vietnamské kroužky na záclony, ze kterých budou zcela parádní náušnice (až je lemra vyrobí, že.)). A pak, prootože dojela Terka z Englandu, střetly jsme se, přivítaly, šly k ní, kde jsem poznala konečně její sestry.) a dala mi svůj úžasny dar - Senchu* ááách.) a pak jsem teda jako jela domů... konečně žeee.
V úterý, včera ne? jsem odjela zbaavit se předmětů doličných (rozuměj učebnic - fyzika, chemie, matika a podobne ohavnosti), pak mi uzasny a nejdrazsi Tadeáš rekl, ze by mozna jel (no a pojede!!*). Pak sem šla do čajky, za Terkou a Dadou... voďára byla nabitá jablkem s mátou, ale pác byla po dlouhé dobe, tak sem to prezila. Pak prisel můj uzasny It, dali sme si na půl kuskus (který pak on zaplatil, není dokonalý? ) a protoze on mel neustále chut utrácet, téměř-proti-mé-vůli nás zaved za Šáruší, která tam neměla být, a tam chtěl utratit velké množství peněz - pozval mě na zákusek.) a pak jsme šli debatit do parku na existenční a značně filozofická témata... což mě téměř uvrhlo do deprese. Téměř. A protože přijela Terka, jiná Terka, a chtěla nás vidět, a chtěla jít do hospody, šla jsem za nima na Loděnici a v obvyklém velkém počtu sme šli prudit nepříjemnou paní. (Ne, nemáme točenou Kofolu. Ani zázvorový tonik. Ne, Maestro taky není.) To byl mimořádně vtipný večeer, fakt jo... Hanča stresila, že je nemocná, že ji bolí v krku. No a taky že jo, páč dnes ráno mi vola Jíťa, esli nemám čas do konce týdne, že Haňulka je fakt nemocná... Tak zase pracuju. Lanové aktivity. Vítej.) Dnes jsem jistila děti a v pátek si aj zalezu... i když po tom, co jsem viděla, ani nevim, esli mám eště chuť. Což taky znamená že dnes sem nikam nejela a pojedu až v sobotuuuu! *

Žádné komentáře: