10.8.08

živé léto?

Tak premyslim esli je tohle leto opravdu zivejsi nez obvykle a esli ma Saruse pravdu, kdyz rikala, ze porad neco delam a porad nekam jezdim... ale me pripada, ze to neni az tak moc pravda. Porad mam pocit, ze vlasnte nic nedelam doopravdy, nejaka stezejni cinnost mi chybi... neco cim budu zit. Mozna je to jen můj hloupy pocit, nejaky můj komplex ze sem prilis neakcni avsak kdyz se podivam po svym okoli, tak sou lidi, kteri sou este neakcnejsi, porad sedi doma... a me by vlasnte zajimalo co delaji normalni lidi kdyz sou doma? A co sem delavala ja driv....? mozna sem jen miň premyslela nebo sem mela furt co delat. Ale co sem sakra delala?

Vcera sem prijela z Pasohlavek... juj! To byla takova pohoda.) Sice sem nejdriv mela docela strach... a pak se ukazalo ze to byl velmi dobry napad.) ale ze bych od ted zacala zboznovat cestovani single? To teeda jako vubec. Ale... to byly paradni ctyri dny, plne personalnich zertiku, asociací, nedostatku jidla a sladkeho predevsim, teple vody a podobnych zbytecnosti... proste sem relaxila... cetla Denni hlidku (! To je jedna z nejlepsich veci, ktery sem potkala.)) a navlikala koralky a obcas i nekoho obslouzzila...a obcas sem i varila... a chodila se koupat... a tak.
A mame vsecky tri s Kacenkou a If mocna ruzovoucka tricka s ftipnymi napisy.) Dnes je středa... Taky tě miluju...
A jeste meme Karlika! (Teda, to je jen docasne pojmenovani! Doufam ze vymyslime neco vtipneho jako je treba Serafim nebo ...ehm, Sergej?)

Tohle je psáno dne 10. srpna, jen to sem hodim s dovolenim až dnes.)

Žádné komentáře: