7.9.08

4seasons

a teď už je podzim, tak jsem se rozhodla dát sem svou velice převelice oblíbenou báseň od Paula Verlaina, překlad od Borise Šerfa, staženo neočekávaně z http://aailyyn.wz.cz, protože jsem mínila opsat jednu z verzí, co mám doma. Ale tahle se mi moc líbí.

Podzim, moje nejoblíbenější období... takové ponuře veselé, není tak rozjuchaně (nee, to není to pravé slovo, já chci to z toho románu, přeci) barevné jako jaro, většinou víc ladí s mou náladou než léto, a není ještě tak studené a sněhově rozbředlé jako zima.

Bodují u mě Sonic Boom Six, a taky příští rok bych ráda stihla Mighty Sounds, páč to zní opravdu dobře, většina toho. Prostě skáčko... prostě punk.

A bonus, který nikoho nezajímáXD, vim jak se jmenuje Márdi! A jak je docela starej! Je mu 34 a kdyz sem se s tímto velice převelice zajímavým poznatkem sveřila mámě, poznamenala jen neco jako: " A tobě to připadá, jako že už je strááášně starej, co... " Hm, jo mami, tak nějak. XD

Jo, tento víkend jsem strávila naprosto celý doma! Prostě jsem nikde nebyla, to mě děsí... děsí mě, že se ze mě stává taková ta zašitá bytost, jíž se každej vyhne... ano, sociální izolace na okraji velkého mesta je mozná... jsem živoucí příklaad. Jsem osamělá a snazim si to nepripoustet, ale slo by to snáz, kdybych mela co delat, ale jak zacínám být trochu velká, nejak ubývá toho, co bych chtela a mohla delat... oh shit. I kdyz, esli si porad takhle stezuju, co se divim? Bleee....

I kdyz... pozitivni je, ze jsem ten vikend stravila naprosto nekonfliktne... jako ze sem se nehadala s nikym ze spolubydlicich, bratříky nepočítaje, s temi se hadam porad.
Ale abychom s mamou netrpely pocitem, ze jsme umelecky nevybouřené, realizovaly jsme se navrhem geometrických obrazců a jejich následnou kresbou na zed u schodů. Bylo to velice zabavne. Moje mama je RAFžena. (Neco jako RAFinovaná:)) A docela jsem se u toho bavila. Nevim, jak dopadlo, kdyz me uz ted bavi byt doma a zlepsovat ho... to jsem dycky myslela, ze delají nejvetsí trapky a nudaři. Nejvyšší čas pozměnit názor.)

A kašle na mě už i Ital, jsem totálně LOST.

Žádné komentáře: