22.9.08

Rock'n'roll in my heart

Tak jest psáno na mém užasném tričku... je dokonalé. Vemu si ho na Gaudeamus.)

Baví mě jak můžu psát na blog, ale nebaví mě, jak si to může každej přečíst.) zvlášť ti přemýšliví, co mě znají. I když, kdo to může říct, že jo, když i It se dneska divil, proč vyhazuju to, ehm... maso z té jinak skvelé bagety. Jako by mě neznal.
Baví mě Terčin status Cosi kdesi asi v srdci...
Baví mě i to, jak si postupně vybavuju vtipné chvíle z víkendu, kupříkladu Peťu s kočkou. Neodolatelný pohled.)

Dnes vydařený rande před bazénem s It, pak bageta, heh.) Definitivně mimo realitu, to jsem přesně já.
Stojime u Terezský brány, čekáme na týpka s autem, co má přijet... pak jsem se chtěla mrkntou do diáře, kdy že to mám kde být, avšak mezitim přijel týpek s autem... já nevnímala, pak jsem zvedla hlavu a It už vedle mě nestál. A nebyl ani nikde na dohled... to byla krize. Fakt jsem přemýšlela co se stalo. Nakolik eště stále tady? Nakolik v bublině kdesi nahoře nad mraky...?

Btw moje babička žije v přesvědčení, že jsem nedostatečně kulturní... proto začínám kulturně žííííít.))

Žádné komentáře: