5.9.08

co jsem tak náhodně našla....

Vypadl na mě můj starý deník z Chronosu... a v úvodu je pár slov o mně. No... pár slov, moc stručný to teda není. Asi jeden a půl stránky. Ale hrozně zajímavých věcí. Pár ukázek:

Nemám ráda fialovou barvu. A ráda zelenou. A taky ten úžasný odstín modré a vínovou. A oranžovou. A hnědou.
V uchu (pravém) mám 3 dirky, v levém (v současné době) jen jednu.
Mám ráda berušky, žirafy a gumové kachničky. Taky kopretiny, sedmikrásky
a slunečnice. A číslo 3. Provází mě můj celý (patnáctiletý=)) život.
Jsem náladová a upřímná. Někdy urážlivá. Já vím a stydím se za to.
Někdy dávám své pocity a nálady najevo. Někdy hraju divadýlko.
Spím v jedné posteli s Rafaelem (králík).
Žít já ve středověku, dávno mě upálili na hranici (jako čarodějnici!) ...ráda provádim "nepředloženosti"
No a když je mi zle, ráda poslouchám pohádky (žádný morbidnosti, ale klasiku, kde všecko dobře skončí)
Pak taky si vzpomínám, že jsem poměrně stydlivá,a nepříliš ochotně se svěřuju s problémama. No pak se tím trápím sama... můj problém, že?!

No... takže asi tak. Psáno před dvěma rokama... a je tam toho víc. Samé zajímavé věci. A v některých aspektech mého bytí a žití vidim docela posun... Nevim, jestli k lepšímu.

Žádné komentáře: