22.9.08

Have you ever been on metal wedding?

Co může být horší pro člověka který nemá rád oranžovou, protože mu připadá moc jásavá, neomaleně veselá (to je to slovo, na který jsem si tady
nemohla vzpomenout
!) a prostě vůbec nesympatická, než že má oranžové krásné zimní návleky, tubusy, jak řikal Radim.


Metalová svatba


No... jen pár nesouvislých poznámek...
Hodně lidí jsem tam vubec nečekala, zato se tam všeobecně čekalo mnohem více lidí. Cca 30. Bylo nás tam přesně 11. Včetně slečny fotografky.
Staří známí... jako třeba Peťule. Nalitej už od pátku. Jel prostě nonstop...

A taky Magor, pogoval tak, že sem si málem prokousla retXD

Ano, už zase vím, že dvojici tři lidi netvoří (já ty a křen...) a uprostřed davu jsem se cítila sama a blbě.

Už vim i to že někteří chlapci s černýma linkama vypadají (ne)odolatelněXD.

"Já přece nechlastááám!", zařval Peťa a zřítil se pod stůlXD

Žádné komentáře: