16.9.08

Jsemť ale šikovná.)

A v rámci tréningu obou hemisfér jsem sem přidala úžasný přehrávač. Původně měl být na boku, leč, protože je pod ním trapná Jangoreklama, musela jsem ho dát uplně dolů. Enjoy.

V noci na dnešek se mi zdál opravdu těžce ujetej sen. Zkrátka klasika. Aspoň u mě. Byl v něm nějakej extrémně vysokej týpek, If a další lidi... a já zase kdesi balancovala, na hraně něčeho, mohla jsem spadnout. Věřim tomu že sny=podvědomí, ale zatraceně by mě zajímalo, co tohle znamená...

Dnes byl podzim. Z balkónu bylo vidět zamračené nebe, žádné slunce, jen studený vítr, který odnáší i ty nepatrný zbytky léta, co ve mě ještě zbyly... už jsou pryč. Už vim, že se blíží to prokletý období, jakým je zima, který přináší jen studeno a bílo všude kolem...

Můžu ale vytáhnout rukavice!

Přečetla jsem si opět Skladatelku, kterážto by rozhodně mohla figurovat v mnou přečtených knihách jako kniha mě-se-extrémně-líbící.)
Protože se mi opravdu moc líbí. Má prostě... atmosféru. A je v ní pár pěkných myšlenek.

Žádné komentáře: