15.9.08

Ah dnes...

Včera jsem toho chtěla napsat tolik, ale protože mě třeskutě bolela hlava ( že by po té travní čokoládě? :D ) a tak jsem to všecko skoro smazala a mazala do postele... A dneska ráno jsem měla divný pocit v krku a když mi tam máma zkušeně nahlídla, prohlásila že mám krásnou angínu, která se u doktorky ukázala býti zánětem nosohltanu. Takže tak.
Tak se flákám doma, s čajem (sáhla jsem po Earl Greyi) a tedy jsem dočetla už Šerou hlídku. Čekala jsem, esli nebude mít na konci nějaký trapný happyend ve stylu HP "o devatenáct let později..." nebo tak něco, ale naštěstí ne. Dopadlo to sice dobře, ale... na druhou stranu Kosťa (upír Konstantin) taky mohl dopadnout lépe. Chili jsem se závěrem spokojená. Už včera jsem chtěla napsat, že si musim začít psát seznam knih, které se mi opravdu líbily. Takže nějaký výběr z toho všeho mnoho co už jsem kdy přelouskala. A budu to psát sem, na blog. Budu si třídit myšlenky.) Nutně to potřebuju.
Protože při své roztržitosti jsem zapomněla na svou...ehm, charakteristickou vlastnost - roztržitostXD Měli jsme v rámci nějakého psycho psychotestu napsat pár takových věcí, charakteristických pro sebe . A já na svou vlastnost nemohla přijít. Až pak Šáruše povídá: "Ty? Ty jsi prostě tááák roztržitá..." a bylo to. Měli jsme též napsat svého hrdinu... chtěla jsem napsat Maju, té rozumim moc dobře, ale hrdina je prostě Geralt. Tak jsem ho napsala... a pančelka ho přečetla jako [džéralda]. Nenaštvalo by vás to? Takhle ho degradovat... tssss.

Na Jango.com se mi líp zvyká než na last.fm... ale zas tam není SB6, což mě mrzííí.

Lituju že sem nebyla na Fixe na SmíchOffě, páč videa vypadají (či spíš zní) fantasticky...

Dnes nemůžu jít do čajovny, nemůžu jít na irské tance, zítra nevim esli půjdu s mámou na Bathory, ve středu jsem se jde pít do Gólu, páč přijede Terka..., a já nevim esli tam budu... Pak musim za paní ředitelkou výtvary někdy...

Baví mě, jak na blogu jisté slečny často je k nalezení slovo obskurní, které ve mně evokuje vzpomínky na OnTheRoad, když jsem přesně o tomto slově vedli velice zajímavou a přínosnou debatu. (Mleli jsme takový sračky, že jsme až zaujali pana profesora z litomyšlského gymplu, k jeho smůle stojícího vedle nás.))


Žádné komentáře: